Sneak peak på teckning!

Halloj!

I dag har jag typ bara tagit det lugnt, iaf tills för typ en timme sen då jag påbörjade en teckning till en kompis, här är en liten sneak peak på den! 

Jag har även provat att vaxa benen, det gick väl si så där då allt hår inte kom med, men jag tror de var för korta.

Sen när jag köpte vaxet (veet easy grip wax stripes - dry skin) så köpte jag även en brun utan sol, men såg nu att den är i medium, så är jätterädd att jag ska se ut som en fläckig, bränd pepparkaka imorgon när jag vaknar! 😂😱 

Vad har ni gjort da? :)

Bellah
2015-08-10 @ 16:51:28
URL: http://bellah.for.me

Men åh så fint!!! Vad duktig

Svar: tack! :)
Annie

Anonym
2015-10-07 @ 21:45:29

Haha hoppas du inte blev en bränd pepparkaka då 😂😂 //The president of president




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tecknaas

Halloj! En 14-årig tjej från Dalarna som älskar att rita! På den här bloggen får du läsa om mig, min vardag och mina teckningar!

RSS 2.0