Tävling!

Halloj!
 
Ville bara lite snabbt tipsa er om att Moa Murderess (moamurderess.se) ❤
Har en tävling i samarbete med personligalmanacka.se, där du kan vinna en egen almanacka!!!
 
För er som inte vet så är personligalmanacka.se en sida där man kan designa en helt egen och unik almanacka, både på insidan och omslaget, precis som man vill ha den! Supersmart tycker jag, kostar lite mer men jag tycker att man använder den mer om den är lite fin och personlig och inte en sån som alla andra har. 
 
Förutom designen, så kan man även välja när den ska börja, vilket är jättesmart då tex wett skolår börjar på hösten/ nu i augusti. Så slipper man betala för de månader som redan varit.
 
Den enda nackdelan jag kan se är att dessa är ca 100 kr dyrare än en vanlig almanacka, men kom igen, hur mycket roligare är det inte att få designa den själv? Lätt värd pengarna tycker jag! :)
Tävlingen finns att vara med i på Moas blogg: moamurderess.se och jag är självklart med då jag är i behov utav en ny almanacka nu till 8:an. Var faktiskt på väg att beställa en nu innan jag såg tävlingen, haha!
 
Här är en screenshot på själva inlägget!
 
 
Btw huur sjuukt snygga är inte Moas almanackor? Älskar dem, funderar på något liknande, men har inte photoshop...
 
Däremot så brukar jag istället använda pixlr som är ett gratis program fast på nätet! Bara att googla! 
 
Karin
2015-08-10 @ 09:43:57

Hej!! Jag undrar vad du använder för fineliner. Jag har en super tjock och den kan jag inte använda till ögon osv. Vad använder du???

Svar: Hej! Jag använder unipin fineliners. köpte ett 8- pack på penstore.se, men använder mest i 0.1-0.3 :)
Annie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tecknaas

Halloj! En 14-årig tjej från Dalarna som älskar att rita! På den här bloggen får du läsa om mig, min vardag och mina teckningar!

RSS 2.0