2 timmar hål...

Halloj!

För tillfället sitter jag i ett fönster i skolan och försöker få tiden att gå... 
I dag var nämligen både tyskan och musiken inställd, så vi har ett 2 timmar långt hål... Fast att tyskan är inställd är inte pfecus något nytt då vår musiklärare alltid är sjuk, speciellt på fredagar....

Det enda jag gör just nu är räknar minuterna, och hör låt för låt spelas i cafeterian här under och bara hoppas att des ska komma en jättebra låt.
Nyss var det min nya favvolåt "waiting for love" med Avicci , men då var det en klass som slutade sin lektion så musiken kvävdes av en flock skenande elefanter, haha! 😉

Nu är det ugnefär en timme kvar av hålet, halvvägs! 😉

Vi får väl se om jag överlever! 😄



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tecknaas

Halloj! En 14-årig tjej från Dalarna som älskar att rita! På den här bloggen får du läsa om mig, min vardag och mina teckningar!

RSS 2.0