Dagen i dag!

Halloj!
 
I dag gick jag till 15.10 i skolan... Tisdagar är alltid sega, trots att det är en av de kortare dagarna, så skönt att det här är sista seriösa veckan innan sommarlovet! iaf för mig ;)
Först hade jag SO, vilket var helt okej, SO är inte mitt bästa ämne men... Vi gjorde inget speciellt, kollade lite på anmälda reklamer eftersom vi håller på med media just nu :)
Efter det var det matte, inte heller särskilt kul men det var helt ok och om man faktiskt jobbar är det ganska lätt att få tiden att gå! ;)
Lektionen innan och efter maten var NO, ett tredje ämne som jag inte riktigt gillar, det är därför tisdagar är så sega haha! 
Vi kollade på en helt ok film och gick ut en och en och fick veta resultaten på vårt senaste NO-prov och även betyget för 7:an, så skönt att jag iaf inte fick F!
Sen hade vi en håltimme och till sist tyska. Vi ficki lösa korsord medans man fick gå ut en och en och veta betyget. Ska jag vara ärlig är tyska nog mitt svagaste ämne, så däför är jag glad att jag inte fick F i tyska heller! :D
 
I övrigt i dag har jag inte gjort något speciellt. Hade uo Kiko och försökte få honom att gå över bommar, men han ville inte så nytt försök imorrn! XD
 
Här är en bild av några ögonskisser jag gjorde i dag på håltimmen :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tecknaas

Halloj! En 14-årig tjej från Dalarna som älskar att rita! På den här bloggen får du läsa om mig, min vardag och mina teckningar!

RSS 2.0