DIY: kalender!

Halloj! 
 
I dag insåg jag att jag faktiskt behöver en kalender, men fattiglapp som jag är så har jag inte råd med en kalender just nu, men däremot så har jag en skrivbok som jag skriver ner youtubegrejer i, och tänkte att: men varför inte göra en kalender i den så har jag allt på samma ställe? 
 
Och ja, det gjorde jag. En väldigt simpel men ändå praktiskt och ganska söt kalender :) 
 
Boken jag har är en lite mer avlång bok, ugnefär som ett A5 fast avlångare som sagt. Den har en ljuslila pärm med broderade lila blommor, och sen har jag skrivit dit ett A och youtube, hehe ;)
 
Jag slog upp ett nytt uppslag och skrev lite fint på ena sidan: youtube planering sommaren 2015 ❤
Tecknas channel  :) 
 
 
Efter det så tog jag en linjal och ritade upp en tabell på 15 rader, varav den 1:a raden var till rubriker och sen fick varje veckodag 2 rader, och längst ner gjorde jag en liten bubbla med "Notes." 
 
 
 
 
Sen så skrev jag v.27 högst upp, skrev in datum och veckodagarna med olika färger (i regnbågens färger och ordning ofc ;))  Jag fyllde i allt med en svart fineliner i 0.8 och gjorde notesbubblan grön.
 
Sen var det bara att skriva in vad jag skulle göra varje dag och sen var den klar! Förutom alla andra veckor da.... 
 
 
 
Och ja, ni läser rätt, jag ska göra en collab med "sophias värld." hon är dock inte inriktad på att rita med tycker ni borde kolla in hennes kanal iaf, speciellt om ni är intresserad av smonk och skönhet :)
 
Hörs! <3
KattisPysselKlubb
2015-08-01 @ 02:16:57

Snygg kalender!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tecknaas

Halloj! En 14-årig tjej från Dalarna som älskar att rita! På den här bloggen får du läsa om mig, min vardag och mina teckningar!

RSS 2.0