God morgon!

För tillfäller ligger jag kvar i sängen och ålar. Jag vaknade för typ en halvtimme sen, vilket är ovanligt tidigt för att vara mig, hade jag fått välja hade jag lätt kunnat ligga kvar här till 1, men inte i dag!

Idag har jag ganska mycket att göra. Jag måste filma och redigera dagens video, jag måste göra färdigt helst två beställningar i dag och klockan 1 kommer Elvis hit, vi ska hoppa lite med Kiko och sen vet jag inte... Det blir lite begränsat eftersom hon brutit armen.... Men vi ska ha kul iaf!

Egentligen hade jag behövt duscha också men ska jag vara ärlig pallar jag inte att göra det på morgonen, dels hatar jag att duscha och dels hatar jag att gå runt med blött hår, så jag spar det till i kväll! Dessutom tar mitt hår en evighet på sig att torka! 

Sen är det såå skööönt att inte behöva ha måndagsångest något mer på 11 veckor då vi har studiedag på måndag och skolavslutning på fredag! 
Och därför ska jag försöka spendera måndagen med att faktiskt försöka få klart fler beställningar för det tar såååååå lång tid! Jag har hållit på i en evighet med den jag gör nu, minst en vecka!

Nej, nu ska jag nog gå upp och äta och sånt innan hon kommer ;)

Mitt duktiga lilla fluff blir bara bättre och bättre för varje dag som går! Han klarade tre bom i går!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tecknaas

Halloj! En 14-årig tjej från Dalarna som älskar att rita! På den här bloggen får du läsa om mig, min vardag och mina teckningar!

RSS 2.0