God morgon!

Halloj!

Just nu står jag och väntar på bussen.
Och där kom den också!

Iaf. I dag börjar vi med idrott (hatar faktiskt idrott) har ingen aning om vad viska göra så jag hoppas på valfritt eftersom det här är sista seriösa veckan ;)

Efter det har vi SO och då ska vi fika och spela spel! Det är fördelen med att ha en lärare som verkar tro att man är 5 år gammal! 

Sen har vi matte, efter det lunch och sen engelska. Vi ser på the maze runner och det är så skönt att inte behöva jobba! XD 

Efter det har vi hål och sedan mentorstid. Vi ska få reda på de nya klasserna och jag är skitnervös! :s

Till sist har vi elevens val och jag har bild. Tror att jag kommer träna på att rita typ ögon, ögonbryn, öron, munnar och näsor :)

Nej nu kom nästa buss! Ses!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tecknaas

Halloj! En 14-årig tjej från Dalarna som älskar att rita! På den här bloggen får du läsa om mig, min vardag och mina teckningar!

RSS 2.0