I'm so sorry...

Halloj och god morgon! 

För tillfället ligger jag i sängen och ja, bloggar, har precis käkat pasta. 
Meningen var att det skulle vara sås till men mjölken var slut! 😄😂

Iaf, idag har vi "åkerö rock" på skolan, vilket är att alla klasser har små stånd och säljer tex fika, andra har lekar mm. Sen går eleverna runt och handlar och pengarna som tjänas in går till klasskassan. 
I min klass ska vi sälja popcorn och sockervadd, men jag ska även hjälpa några i 7A att göra ansiktsmålningar... Är inte så jättetaggad men det blir nog kul. :)

Pga att vi har det här börjar vi skolan 12.00,så jag fick sovmorgon idag! 👍 har legat och kollat på youtube medan min katt Peppe låg och snarkade vid min sida, haha!
Det var ganska mysigt, jag vaknade runt halv 9 och klev upp strax efter 9.

__________________________________

Sen vill jag bara be ordentligt om ufsäkt för att jag varit sååå inaktiv på youtube. 
I och för sig reste jag ju till Rhodos förrförraveckan (videon kommer så småning om) men meningen var att det skulle komma en video torsdagen därpå, men jag hann helt enkelt inte. 
Jag har aldrig riktigt behövt planera eller har ont om "ledig" tid men numera känner jag att jag faktiskt behöver planera....

Iaf, hemskt ledsen för det, tack för att ni verkar hänga kvar iaf, jag lovar er en video idag ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tecknaas

Halloj! En 14-årig tjej från Dalarna som älskar att rita! På den här bloggen får du läsa om mig, min vardag och mina teckningar!

RSS 2.0