Info om att bli avritad!!

Halloj!
 
Här är de nya "villkoren" eller vad man ska kalla det för att bli avritad, hoppas dessa är bättre :)
 
Oavsett om det är svartvitt eller färg så kommer detta gälla för ALLA.
 
Vi man ha hem teckningen kostar det 60 kr, eller 2 för 100 kr. Har man inte möjlighet att betala är det tyvär så, jag känner att med tanke på hur lång tid det tar vill jag ha något mer för det än ett tack. Även om jag blir vääääldigt glad när ni gillar det jag gör och blir glada :)
Om man inte har råd med priserna kan vi säkert hitta ett annat sätt :)
 
En chibi hemskickad kostar 30 kr, eller 2 för 50 kr, om inte gäller det som står här under :) 
 
Om man inte vill ha hem teckningen utan bara vill ha en blid skickad så när jag skickat bliden så lägger du upp bilden på tex: instagram, facebook mm, helst där du har mest förjare så klart, och skriver att jag har gjort den, skriver vad jag heter på youtube eller taggar mig.
 
När du bestämmt dig kontaktar du mig på kik: aannniiiieeeee eller mail: [email protected]

Då säger du om du vill ha hem den eller inte, vad du heter på det sociala medie som du hade tänkt dela bilden på (om du inte ska ha hem den) och om den ska vara i färg eller svartvit.
 
Du betalar genom att skicka pengarna med posten ellerföra över pengar till mitt bankkonto.
 
Detta gäller alla som beställer från och med nu, har ni redan beställt gäller det jag sa till er då :)
 
Och till er som tycker detta är dyrt: Det här är nästan ingenting om ni jämför med vad andra tar, de tar allt mellan 200 och 1000 kronor för en teckning. Visserligen är jag ju inte alls lika bra som dem, men trots det, hade nån av dem gjort det här i samma "kvalitet" hade ni fått betala mycket mer! Och om man vill ha något kan man betala lite, annars vill man verkligen inte ha det. Eller hur?
 
Så, det var det, nu är det det här som gäller. Sen får ni ju så klart prata med mig iaf, älskar när ni vill göra det! Har ni några frågor får ni jättegärna lämna en kommentar, så kan även andra som undrar få svar <3 :)
 
Kram Annie :)
 
Anonym
2015-06-27 @ 11:46:02

Bra vilkor! Kram ditt största fän! ❤️

Svar: Naw tack! ❤
Annie

Anonym
2015-06-27 @ 11:46:44

Jag är KattisPysselKlubb*

Svar: ok :)
Annie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tecknaas

Halloj! En 14-årig tjej från Dalarna som älskar att rita! På den här bloggen får du läsa om mig, min vardag och mina teckningar!

RSS 2.0