Jag blir galen!!!

Halloj!
Just nu håller jag på att typ få panik! 
Jag håller på att filma dagens video (jag bytte dag den här veckan från torsdag till onsdag) och så dör batteriet i videokameran! Och jag är inte ens halvvägs! Som tur är går speeddrawings ganska fort att redigera, men nu har jag suttit med denna i ca 2 timmar.... 
Jag bltr så stressad av😉😊av sånt här!

Och nu gissar jag på att ni tänker: men vaddå, om du inte hinner idag är det väl bara att flytta den till i morrn? Men nej, det går inte, för att jag ritar Moa Murderess, och hon fyller år i dag och då vill jag gärna få upp den idag, även om hon antagligen inte kommer se den idag ..

Jag är ett stort fan av henne och har velat rita henne ett bra tag men har aldrig faktiskt gjort det ( bara som chibi om ni kommer ihåg mina 2 första videos;)) just för att de pennor jag haft var såå dåliga, men nu när jag fyllde år (för exakt en månad sen!) så fick jag "faber castell polychromos" pennorna, och tänkte att nej nu ska jag minsan rita Moa, men sen fick jag reda på att hon fyller år i dag och plannerade at göra den då :) 

Jag vet inte när den kommer komma upp men ni får hålla utkik på kanalen ikväll! ;)
Anna
2015-06-19 @ 12:51:07

Du ritar så fint!

Svar: Tack!! ❤❤
Annie

Ella
2015-06-30 @ 17:39:37

Gud så fint♥

Svar: Tack! ❤
Annie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tecknaas

Halloj! En 14-årig tjej från Dalarna som älskar att rita! På den här bloggen får du läsa om mig, min vardag och mina teckningar!

RSS 2.0