My drawing process: bubblegum girl #1

Halloj!

Nu tänkte jag dra i gång ett nytt litet "projekt" här på bloggen! Då jag vill att denna blogg ska vara en blogg tillägnad att rita och vardag tänkte jag att nu är det faktiskt dags för lite om att rita också! ;D

I några inlägg framöver (kanske inte på rad) så kommer ni att få följa "my drawingprocess," som jag inte alls vet vad jag skulle kalla det för på svenska! 
Jag kommer ladda upp bider på teckningen allt eftersom och till sist kommer ni ha kunnat följa hela processen av när jag ritar :) 
Vad tycker ni om det? Lämna gärna en kommentar så jag vet! ;) 

Bild 1:
Karin
2015-06-15 @ 08:47:52

Snygg

Svar: tack :)
Annie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tecknaas

Halloj! En 14-årig tjej från Dalarna som älskar att rita! På den här bloggen får du läsa om mig, min vardag och mina teckningar!

RSS 2.0