Varit hos en kompis!

Halloj!
 
I dag var jag hos en kompis och vi bestämde lite saker om närsta fredag då vi ska sälja fika på Alfvengården i Tibble i Leksand. Kom gärna förbi och träffa mig och fika lite samtidigt som du får höra på musik om du har vägarna förbi eller bor i närheten av Leksand. (Ligger i Dalarna)
Det gick väl bra, vi bestämde vem som ska göra vad och sånt, så jag ska baka 120 bullar till nästa fredag!
 
En sak jag tycker är tråkigt är att hittills den här sommaren har det varit typ 2 dagar då det verkligen har varit shortsväder. Jag frös i dag när jag gick hem till Elvis, trots det hade jag jeans, tshirt, huvtröja och sneakers på mig! :( Men förhoppnings vis så blir det varmare nästa vecka! Iaf enligt vädernissarna! Hur är vädret hos dig?
 
I övrigt så har det inte hänt så mycket idag. Jag har fått i väg en beställning och nu väntar nästa på att komma iväg. En helt ok dag :) Vad har ni gjort idag?
 

Bilderna är från förra veckan när Elvis var hem till mig och vi tog en promenad, visst blev dem fina? :D
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tecknaas

Halloj! En 14-årig tjej från Dalarna som älskar att rita! På den här bloggen får du läsa om mig, min vardag och mina teckningar!

RSS 2.0